Damn

Det var riktigt elakt idag att jag efter att ha jobbat natten släpar mig upp för att åka på träningen, åker otroligt omotiverad dit. Och hittar en låst lokal.
Jag promenerar då till den andra som ligger ganska nära. Och hittar en låst lokal.
Så fett irriterande när man hade kollat på internet och ringt dit innan för att försäkra sig om att det var öppet och bara fått beskjedet om att det var "normala" öppet-tider.
Fuck studentidretten och deras dåliga info.

tog trikken hem igen och listade också ut att mataffärerna var stängd. Alla utom min.
<3 joker!
Butiken bredvid mig har öppet 365 dagar på året mellan 7-23 och har den bästa personalen EVER!
Vi var in på julafton kl 22 och köpte chips liksom. Det är service.
När jag glömt nycklar, mobilen och porttelefonen inte fungerade så fick jag låna deras och ringa pojken så jag kom in. Love love love.

Drog hem sen och satte mig och var fröken duktig och sydde in några av mina shoppingfynd ifrån förra helgen, bilder kommer imorgon och det blev superbra!
Så kom Drein hem och vi köpte grillmat och grillade kyckling, potatis, morötter, champinjoner och lök i ugnen och åt denna makalöst goda måltid till ett parti Yatzi! och Fia med Knuff.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0