Min nya regim

Jag har satt ett mål för mig själv.
ETt nytt mål för jag har varit så sjukt dålig i den sista tiden på att följa dem.
Nu gäller syster-dieten! 2 kilo på en månad.

Syrran har sjukt fin kropp och kan man få en sån kropp efter att ha fött och ta hand om två barn, gå i skola, ha extrajobb, träna, ha 3 grupper i gymnastik som hon tränar varje vecka och en bamsegympagrupp i tilägg till att ha renoverat ett hus de senaste 2 åren, då kan minsann jag också göra det!

Den nya livstilen skall basera sig på låg kolhydrat intag och högt protien intag. Massor med frukt, grönt och soppor och viktigast för min del, INGET ONYTTIGT PÅ VARDAGEN!
Jag måste hålla mig ifrån allt vad Wayne's coffee heter för det är där jag faller, hehehe.
Det är något med de där chokladbollarna och sconesen med creame cheese och syltetöy som jag är så frestad av!

Sen att snäppa upp träningen från 2-3 ggr i veckan till 3-4 ggr i veckan.

Seriöst, TVÅ BARN!!!


Kommentarer
Postat av: M

snyggt ;d as härlig blogg

2010-07-06 @ 15:38:59
URL: http://mikaelakung.blogg.se/
Postat av: isaah

kult da :D fint design :D

2010-07-06 @ 19:57:00
URL: http://isaah.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0