All day yesterday

Igår hade jag en sån ångestdag och avslutade den med att tröstäta pizza, chips och dricka cola i soffan. Gött!
Träffade Gustav, en gammal arbetskamrat, efter jobbet och fikade med honom och fick världens mest mysko te med bränd popcorn smak. Inte gott.
Därefter tog min självömkan över och jag gick bort till Oslos godaste pizzeria och beställde en pizza till mig och en till Drein och gick till affären och inhandlade både choklad, cola och chips. Yes. Det var väldigt synd om mig igår :P
Man vet att något ¨åar fel om det går en hel dag utan att jag läser en enda blogg, haha.

Kom hem till Drein, som jag visste var upptagen, och sade att det stog pizza, cola och chips på bordet och att han inte behöver komma om han inte har tif men Jag skall iallafall käka det.
Han sade han var upptagen men 10 minuter senare kom han iallafall :P
Pojkar är så underbart förutsigbara när det gäller mat.

Så idag var dte bara att pallra sig upp och köra andra passet för den här veckan, speciellt dessutom eftersom jag igår låg kvar i sängen och hade på snooze i 1.5 timme, hehe.
Så har jag heller inte tid att träna resten av veckan eftersom jag idag skall träffa Jannie, en annan gammal kollega från kaffe yrket. På torsdag skall jag operera bort tanden efter jobbet så jag har ingen aning om hur formen är resten av veckan. Ush ush USH!
Jag är skitnervös för hur det skall gå eftersom jag skall vara vaken hela tiden. Hoppas de bedövar mig så mycket att hela huvudet är bortdommnat!

Iallafall Måndag: Simming 20 minuter, vattentramp i 15 minuter med fokus på lår. Sit-ups, push-ups, rygglyft och armhävningar som avslut.
Onsdag: 28 minuter spinningcyckel, vikt lyftning, sit-ups, push-ups och rygglyft.

Jag är iallafall ganska nöjd med träningen denna veckan. I am flinkis <3

Kommentarer
Postat av: josefin, en fotbollsfru

jag va på ikea idag och kikade, men hittade ändå ingen som jag ville ha.



jag tror att det beror på hur man stylar resten :) men någon fotbollsdommare skulle jag inte tro, inte i mitt huvud iaf.

2010-01-20 @ 16:50:44
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/
Postat av: gotteochvi♥ -GRAVID IGEN!

sv; haha ja ellerhur?!

2010-01-20 @ 17:13:42
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0