Stockholm outfits

Ni får resten av Stockholm outfitserna med en uppdatering om min träning.
(bilder på shoppingfynd kommer strax, skall bara orka ta bilder på dem, hehe)

Gick fett bra igår och när jag skulle hem ifrån träningen så skakade mina ben, armar och händer.
Var egentligen redo att sluta innan jag gett allt men när Muse-Supermassive black hole kom i högtalarna blev jag så peppad att jag kunnde pressa vidare :)
Har sovit helt knasigt hela natten och det har ritkigt värkt i koppen och såklart så sitter man här med halsont nu.
Så fort man är inne i en bra träningsrutin så blir man alltid sjuk eller förkyld!
Tar med mig träningskläderna idag iallafall och dricker mitt gröna te med ingerfära i och käkar mina c-vitamin och råmelks tabletter och hoppas att eventuell förkylning går och gömmer sig eller att jag kan svettas ut den idag på gymmet.

Önska mig lycka till!

 







Min uppsatta frisyr vad jag super-nöjd med men den får mig också att inse att jag verkligen måste färga håret eller lägga in en hel hög med slingor. Väldigt väldigt snart. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0