Frukost

Igår hade jag yttligare ett superpass på gymmet och även om jag kanske inte ser perfekt ut till sommaren så känner jag mig iallafall i otroligt bra fysisk form.
Jag har mycket mer energi om dagarna och det är mycket lättare att stiga upp på mornarna. Efter ett träningspass sover man dessutom otroligt djup. :)
Fuskade dock lite med maten igår och åt 2 boller på jobbet, hehe.

Bilder här ifrån en annan morgon då jag steg upp tidigt och hann med en fika på Wayne´s coffee helt för mig själv. En bok, en riktigt god kaffe på soya och en scone med creeme cheese och syltetöy.
Den dagen startade iallafall bra ;)






Kommentarer
Postat av: ♥ Fotograf & Makeup Artist Linda-Pauline

sv; haha!! där har du fel. jag har världens största ben och höfter i jämfört med min övrekropp. Liten mage och små tuttar, men världens underdel. Men den visar jag ju inte direkt i bloggen =)

2010-04-21 @ 15:57:56
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0