newyears fun!

Igår var det nyårsfest och jag och Lona var bara 1,5 timme sen till middagen när vi väl kom fram, hehehe.

Det tog enrotm lång tid att fixa sig och man kan väl inte helt säga tat vi skyndade oss så mycket som vi borde och började i lite väl senaste laget med att locka Lonas hår men vi kom fram till slut iallafall.
Där bjöds det på tapas och alla hade delat på att ha med sig en maträtt var och mitt bidrag var 2 olika pajer till dessert.

23.30 drog jag och Charleen ner till Aker Brygge och såg på fyrverkerierna tillsammans med 1000-vis av andra människor och det var nästan som 17-maj fast på natten!

Hade dessutom en liten fantasi om en nyårskyss ås jag gick fram till en random kille nere på bryggan och frågade om han ville ge mig en nyårskyss och det fick jag, haha. ;)










Jag och Charleen hann dessutomin på en houseklubb fylld med bara fula människor och dansade ett bra tag. Sen började de fula människorna att stöta på oss och då gick vi hem ;P

Kommentarer
Postat av: REBECKA BOKI ÖHLUND

Kolla gärna in min bloppis!

http://rebeccasbloppis.blogg.se

Kram

2011-01-01 @ 16:56:04
URL: http://rebeccaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0