hair crisis of my life

i förra veckan försökte jag och min frisör oss på att färga min utväxt. Inte något mer komplicerat än så...
Det slutade med att mitt hår var gult.

Därifrån försökte vi dagen efter lägga in en kall ton i mitt hår och DET resulterade i att mina tidigare slingor bestämmde sig för att bli grå. Helt grå.

Dagen därpå blev det ett sissta försök att verkligen fixa håret och efter en timme och 3 olika nyanser av slingor lagd i hela mitt hår och ca 3 hårtvättningar efter det lyckades vi till slut få till en ok nyans med fina skiftningar som varken var gul eller grå.

Det tog en stund att komma dit med det blev fint till slut, hehehe.


FÖRE                                                                                     EFTER

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

fiiint! godnatt på dig nu! =)

2011-01-05 @ 04:11:51
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: HANNA

Snyggt :D

2011-01-05 @ 08:49:23
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0