Best. Shoppingtrip. Ever. part 2

Nu fortsätter vi att redogöra för min extremt lyckade shoppingtur.

Den här gången är det smink som står på listan. Hade nämligen skrivigt en lista på saker som jag behövde och både puder och mascara stog på den listan.

Och hör och häpna om EXAKT den mascaran och EXAKT det pudret jag använder var på 50% rea!!!
Sån tur har man bara inte! Så jag köpte på mig flera st av samma sort så har jag sparat pengar för framtiden och behlver inte köpa nytt smink på länge!


Kommentarer
Postat av: lijan

allt bra?:)

2011-01-17 @ 16:30:29
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det pudret använder jag också ! :D Var någonstans hittade du det, och hur mycket kostade det ? (:

2011-01-18 @ 09:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0