work for a life later

Igår så hade jag en kanondag som började med en tur med Team Ika/Pontén och Eun och Klara till Sverige.
En kreativ shoppingdag som slutade med att jag kom hem med lösgodis, grillchips, svenskt bröd och pålägg i form av salami, leverpastej och hushållsost och MASSVIS av soyayoghurt <3

Att jag dessutom fick tag på nya träningkläder till extremt billiga priser gör inte saken sämmre ;)

Jag måste bli vän med någon med bil och dra till Svinesund oftare!

En spontan förfest på kvällen med bara brudar och en utgång senare och idag värker mina fötter efter allt dansande och jag hade verkligen en störtskön kväll igår!
Bilder kommer sneare ;)








Kommentarer
Postat av: jannie

Vad fin du är hjärtat, du skiner som en sol!! Saknar dig jätte mycket och längtar tills jag ska få träffa dig igen!

Ävem om jag har the time of my life här så finns det stunder i oslo som inget annat kan slå!

puss :)

2011-02-08 @ 05:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0