<3 Datarock

Igår var det spontan gratiskonsert med min Lise, Barte-mannen och lilla fröken Gry. Oslo är invaderat av By:larm och jag kom mig in till att se 3 av konserterna på Jäger igår.

Favvobandet Datarock både spelade sönder scenen och hoppade ut i publiken och stog och hoppade och svettades på mig, haha. Dessutom fick jag minnsann en liten pratstund med frontmannen och en bild <3

Hittade också en ny dansk favoritartist, Lucy Love hette damen och ROCKADE sönder dansgolvet!
Hon hade inte en enda dålig låt och var sjuuuukt bra. Dansvänligt med sanbba beats och en kläd och sångstil som slog det mesta. <3




Kommentarer
Postat av: moath

Hej! Jag har en tävling på min blogg där du har chansen att vinna ett valfritt smycke. Var gärna med och tävla! Det är sista chansen att anmäla sig idag. :)

Postat av: Johanna

Skulle du som kille tillåta din flickvän få ha sex med en annan tjej och skulle du som tjej tycka att det var okej för dig att ha det? Motivera gärna. (Läs inlägg)

2011-02-19 @ 00:32:25
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0