monday off

jag hann med mycket på min lediga dag.

Både åka en rundtripp med Hilde i bil runt om i Oslo (Hilde kan INTE köra bil i Oslo, hahaha) fikade med henne på jobbet och hann både få gratis mat av Alex och gratis kaffe av Cecilia <3

Sen hem ett par timmar innan jag mötte upp Endre för träning men i ärlighetens namn var min kropp så sliten efter att ha tränat två dagar i rad efter över en månads uppehåll att jag nästan inte orkade någonting alls :P
Middag på Thairestaurang och ett avsnitt 71grader nord där en av killarna från Smuget var med avslutades kvällen perfekt i sängen med 1 avsnitt House MD.

Kan en måndag vara så bra? :)








Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenare! :)

Jag heter Bea och driver en fotoblogg. Det vore jätteskoj om du tittade in, sade hej och sa vad du tycker om mina foton ;)

Tveka inte att lägga till mig på bloglovin' om du gillar bilderna!

Kram, Bea

2010-09-21 @ 12:30:38
URL: http://almhagen.blogg.se/
Postat av: Tan

Jag är nog lite hjärnskadad, jag tycker varje gång jag ser den första bilden att trädkronan på något sätt sitter fast i hennes hår; hon ser lite Lady Gaga ut med någon sorts superfluff strapped to her hair. >.<

2010-09-22 @ 12:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0