akupunktur

Idag hann jag både med att bli inringd på jobb, ett första uppdrag inför mitt möjliga mysteryshopper-jobb, ett besök hos akupunktörhögskolan, jobb och sen en tur med team Ika/Pontén på IKEA.

Jag ställde upp som frivillig när en kompis som går akupunkturhögskolan behövde test-personer att intervjua/akupunktera för att lära sig så upplevelsen började först med en intervju/utvärdering av sjukdomstillstånd (i detta fall mina nervproblem i fötterna som hindrar mig från att ha alla de fina skor jag önskade att jag kunde ha) och sen blev det till att sätta nålar i fötter och ben.

Det roliga är att jag gärna tatuerar, piercar och akupunkterar mig med flippar totalt om jag hör att de vill ha blodprov/sätta dropp eller ta en spruta. Jag är lite speciell jag, hehehe...

Vidare till IKEA för ett byta av fel rullgardin.
Jag skulle ha en som stängde ut ljuset extra mycket och lyckades få en som släppte in extra MYCKET ljus.
Allt som planerat och jag kommer hem med en mörkläggningsgardin som dessutom var 100 kr billigare än den andra :D

all in all? A freaking fantastic day!!


Akupunktur upplevelsen hade jag helt klart kunnat repetera men jag
spenderar nog hellre pengar på en massage ändå ;)

Kommentarer
Postat av: janelle.

heydu!

nu är detsåhär, att jag har frågestund. skulle bli väldigt glad om du frågade något. anse inte det här som en reklam eller spam tack! bra blogg föresten!

2010-11-30 @ 18:14:39
URL: http://janellanderson.blogg.se/
Postat av: elinaa

oj är inte såntdär läskigt? gör det inte ont? ;o

2010-12-01 @ 21:37:48
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0