Veronica Maggio

Ikväll är det dags för konsert och det är Team Ika/Pontén som gäller precis som på Kent!
Kommer bli superbra kväll också med tanke på att koncerten inte är på en jättestor scen utan den skall vara på en av de live-musik barerna som de har här i Oslo, Rockefeller, mysigare och de kör nog massa bra dansmusik i pauserna :D
Blev helt kär i Veronica Maggio första gången jag hörde henne för två år sedan och skaffade mig omedelbart henne skivor.
Att flickan sedan ser fullkommligt Fanastisk ut med sitt blonda hår, stora ögon och perfekta läppar är bara ett plus i kanten. Svenska artister får alltför lite cred och det känns bra att jag visat support för 2 av dem bara i år ;)

Det är nog inte många som kan mina favoritlåtar av henne som Havanna mamma, Stoppa dig och Måndagsbarn men de flesta kommer nog ihåg hennes hit Dumpa mig.






Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag stordiggar det teamet!!

2010-05-09 @ 14:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0