update

Grymmt trött efter att ha jobbat natten och vaknar 1000 ggr på morgonen.
Men nu har jag tjänat lite extrapengar iallafall och snart iväg bort emot gymmet eftersom jag bara hunnit med 2 pass den här veckan och jag inte kommer att kunna träna måndag tisdag eftersom jag skall jobba natten på hotellet på måndag efter att först ha jobbet en hel dag och sen jobba en hel dag til efter att jag jobbat natt.
Hahah, tack och lov att jag jobbar med kaffe! Kommer leva på det i ett par dagar.

Inatt blir det jobb igen.
Måste få igång min cyckel, byta däck på den så kan jag cyckla till jobbet och hem.
De däcken jag har nu har suttit på min stackars cyckel sedan jag fick den i 14 års present way back in the days.
Älskar att cyckla, det går så mycket fortare än att promenera och det är inte så jättekul att gå hem kl 3 på natten för att spara taxi pengar.

Nu plockar jag ihop mina träningssaker och drar iväg.

Kommentarer
Postat av: josefin

ja hon är nog ganska smal :)

2010-05-01 @ 16:47:58
URL: http://josefinjohnsson.blogg.se/
Postat av: Tan

Johnson, you're a purple stick; I'm biking.



http://lolpics.se/?id=2559 :p



mmbicycles.

2010-05-01 @ 19:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0