tgfc

Thank God For Coffee.
Dagens första och jag känner mig egentligen ganska pigg. Det var in gång under natten som mitt huvud verkligen var på väg ner emot skrivbordet men jag höll ut i 8 timmar, från 23-07, hann hem en snabb runda och krypa ner hos Drein en timme i sängen innan han gick på jobb.
Det var lärorikt att jobba på hotellet över natten och det mesta innebar rutiner som kommer gå kanon att lära in.
Jag längtar tills jag får en kostym som passar mig så jag slipper ha byxor som är för korta, en skjorta som är för liten och en kavaj som är för stor, hehe.

Frukost i magen och en kaffe i handen och den här dagen går nog att ta sig igenom den också ;)


7 hours to go...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0