söndag med Sarah

Fast egentligen var det måndag men röd dag betyder ledigt, iallafall för de flesta, så hon hann komma hit och träffas lite. Härligt att se någon annan människa, man blir så isolerad när man bara åker till och från jobbet och är hemma och sover hela dagarna, hehehe...
Sarah fick två påsar med kläder att välja och ge bort till sina rumskamrater om hon ville det och så fick jag sålt ett par av skorna till henne. De andra är fortfarande lediga om det är någon som är intresserad ;)
http://xxikaxx.blogg.se/2010/may/skor-till-salu.html
Vi satt i soffan, drack te och käkade frukt och såg på Kill Bill <3










Kommentarer
Postat av: Melanie

Svar: jo.. jag har hört massa bra om iPhone, men den mobilen är inte riktigt min grej haha! min bror har en sån och vad jag känt när jag testat den så är den för klumpig för mig.. nu är x10'an också rätt stor som iPhonen men gillar designen mer :)

2010-05-26 @ 01:48:10
URL: http://melanije.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0