There's a concert and you're invited!

Idag går jag igenom lite musik, konserter jag varit på det senaste året, de som jag skall på och de som jag missat att fixa biljetter till.
Älskar känslan när pupliken verkligen är på, alla dansar och bandet låter kanon. Då är världen fullkommlig.

De jag redan varit på:


Metallica hade den häftigaste scenen, en runt i mitten som snurrade med ett par låtars mellanrum så dte fanna verklig inte en enda dålig plats i Oslo Spectrum! Drein var väldigt nöjd över sin födelsedagspresent ;)
Kent får lätt 10/10. Den konserten var perfekt på alla sätt. Jag och Sarah var i himmelriket.

Konserter som kommer:


Veronica Maggio
på fredag med Sarah på Rockefeller! Den kommer bli kanon! Skoja inte vad glad jag blev när jag fick reda på att det var en annan person förrutom mig som gillar henne!
The Baseballs har nog de flesta hört men inte vet vad de heter. De är de hafft en hit med 50-tals rockversionen av Rihanna's Umbrella. Jag tror att de kommer att ge en riktigt rolig show full av action :)

De jag inte fick biljetter till:


Pink
var här för några månader sedan och om det är en artist som jag respekterar och som alltid kör sitt eget race så är det P!nk. Sen att hon är sjuuukt snygg gör ju inte saken sämre, hehe.
Lady GaGa är vår tids Madonna med förmågan att chockera, blända och förvåna folk. Att hon pumpar ut hits efter hits tillsammans med videorna som alla snackar om och outfitsarna som alla älskar är bara underbart.



http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article7072934.ab
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article7069010.ab
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/recensioner/spelnytt/article6915371.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0