Skor till salu!

Första tjing har Sarah och hennes rumskompisar men om det är nån som ger mig ett bra pris skickar jag gärna till både Sverige och Norge mot att mottagaren betalar frakten.
Här är det skor som inte använts mycket och är väldigt fräsha med eftersom de är använda tar jag emot skambud också ;) Inget bud är för långt, släng in en summa och se vad jag svarar!
Har skorna tillgänglig i en vecka, sedan åker de ut på nätet.


Röd/vita ballerina ifrån DIN SKO köpt för 149:-
Använd ca 10 ggr. stl 39.


Vita ballerina med små skrapmärken på högra skon.
Använd ca 5 ggr, från DIN SKO för 249:- str 40 men som en 39:a


Guldiga skor från ESPIRIT, orginal skolåda medföljer.
Nypris 449:- använda 1 gång på min bal i 9:an. str 40


Vita lågklackade i skinn ifrån NILSON SKO, orginal sko låda medföljer.
Använd ca 10-15ggr, nypris 399:- str 39


Vita sneakers från ROOTS. Orginal sko låda medföljer.
Använd 3 ggr, nypris 399:- str 39


Ankelboots i mocca och jeanse ifrån BIANCO FOOTWEAR. Orginal sko låda medföljer.
Använda en vinter, nypris 740:- str 41


Vita Kilklackskor ifrån BIANCO FOOTWEAR. Orginal sko låda.
Använd 2 ggr. Nypris 900:- str 39


Svarta höga skor med små rosor ifrån WEST ONE. Sko låda ej original.
Använd ca 5 ggr. Nypris 399:- storlek 39/40


Svarta snörklackar ifrån BIANCO FOOTWEAR. Orginal sko låda medföljer.
Använda 1 gång på min bal i gymnasiet. nypris 849:- str 39


Svarta skor med spännen från SKOPUNKTEN. Ej orgiginal sko-låda.
Använda 1 vinter. Superbekväma! nypris 399:- str 39


Skinnstövlar ifrån WEDINS. Kommer i original sko låda.
Använd ca 5 ggr, nypris 899:-, str 39


Mönstrade sneakers med satindetaljer ifrån SKOPUNKTEN. ej original sko låda.
Använda 1 gång innomhus. nypris 249:- str 39

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha,tack! Jag gör mitt bästa för att bli pepparkaka;)



Vi kommer sammanlagt vara borta runt 3v., så med biljetter inräknat så blir väl hela kalaset på runt 50000 med mat, hotell och shopping. Förra året var vi borta lite längre så nu kommer vi ganska så billigt undan:) Sugen på att åka?:)

2010-05-24 @ 04:23:51
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Theres

måååånga fina skor! nästan så man skulle köpa ett par ;)

har iaf länkat till dej från facebook och min blogg så alla jag känner kan gå in och shoppa ;)

2010-05-24 @ 11:09:20
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0