Planer för dagen

Jag blir lite grinig när jag vaknar flera gånger på morgonen när folk skall ringa och fråga saker som jag inte ens har något att göra med när jag jobbat natten.
Klev till slut upp kl 13.30 när jag kom hem runt 8 ifrån första natten som reseptionist på hotellet.
Ikväll skall jag ha uppläring igen och i överimorgon har jag min första natt ensam.
Det känndes helt ok och natten gick faktiskt ganska fort. Blev inte ens hungrig under de 8 timmarna och fast jag hade med mig både banan och äpple så lämnade jag både så får vi se om jag är hungrigare idag.

Idag har jag också hunnit med att åka ner på stan och växla in svenska pengar och byta ett par skor som jag inte hade kvittot till och som jag köpt för flera månader sedan men som jag ändå fick lov att byta. Jag har bra övertalningsförmåga, hehehe...
Fick mig en storlek större så jag nu har ett par sommarskor som jag får in specialsulorna mina i så jag också kan vara snygg i sommar och slipper ha gympaskor när det är 20+ ute.











Kommentarer
Postat av: Miss0 -svensk tjej i Oslo

Hej!



Lørdagen den 22 mai kommer jag att anordna en bloggfest på restaurang "Ved Brua". Det kommer bjudas på vælkomnstdrink før den som vill ha, mingel och plockmat samt tævlingar under kvællens gång från sponsorer! Festen drar igång kl 20.00!



Skulle vara kul om du vill komma inom! :)

Maila mig på [email protected] med namn och bloggadress så skriver jag upp dig på listan :) Ta gærna med dig en væn :)



Hælsningar, Susanna

2010-05-20 @ 23:38:08
URL: http://www.miss0.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0