accessoar shopping

Hahaha, jag som trodde jag skulle hinna gå runt och träffa lite folk igår, det hann jag absolut inte med!
Det var så mycket folk som skulle in både ifrån Eurovison song Contest, NRK och allt vanligt folk som fick betala för att komm ain att kvällen gick superfort.
Jag hann t.o.m nattbussen hem så jag slapp att gå och kunde gå och lägga mig kl 4 i min nya prinsess-säng <3
Idag började dagen bra med soya-yoghurt och en vädermedling på 17 grader och strålande sol så när jag hade fått på mig bikini, smörjt in mig och skurit vattenmelon så var det naturligtvis svinkallt, blåste och var som en gröt av moln på himlen.

Bara att klä på sig igen och gå och shoppa istället ;)











Kommentarer
Postat av: Sara

Då ska du smaka mina lefsor :) haha nejdå, smakar likadant som alla andra. Men det är så himla gott!



Och tack för alla tipsen, ovärderliga! Då blir det Bogstadveien & Frognerparken för mig i sommar :P Jättebra att man får grilla där också, det ser jag verkligen fram emot.



Tack återigen! :]

2010-05-29 @ 22:16:37
URL: http://randyyy.blogg.se/
Postat av: My

Den finns på modekungen, vill ha :( men det kostar ju enormt mycket med frakt och skit.

2010-05-29 @ 22:21:51
URL: http://mydarnell.blogg.se/
Postat av: Theres

SÅÅÅÅÅ FIN med alla sina fräknar! Märks du varit ute i skolen... här har vi haft sol i dag men bara 12 grader... VILL HA RIKTIG SOMMAR OCH få fräknar jag också!!!

2010-05-30 @ 14:46:37
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0