2:dra natten

Varför kunde inte 2:dra natten gå lika bra som den första?
Nejdu, denna var jag både grinig och trött på och det satt ett tomt hål i det jag vanligtvis kallar mage som varken nöjde sig med ett äpple etter en banan. Idag är jag sliiiten, hehehe.

Jag fick iallafall både en Goodiebag med mig hem inatt som vi egentligen skall ge ut till delegationen nästa vecka när det är Eurovision song-contest och hela halva Oslos hotell är fullbokade med journalister, supportrar och stjärnorna i showen. Synd att även om jag får fribiljetterna till showen som vi blev lovade av mitt andra jobb på nattklubben som är vald till officiell nattklubb för Eurovision Song-contest och NRK så kan jag inte gå eftersom jag jobbar alla de dagarna. Det skulle vara om en av repetitionerna är på dagtid. Vi får hoppas.
Iallafall så tackade jag min chef för goodie-bagen, likaså tackade jag henne för VIP Oslo passet som hon fixat till mig och som jag skall använda en dag här i Oslo och komma in gratis på alla attraktioner och museer. Nice! :)

Nu blev det frukost på 2 knäckebröd med brunost (min favorit) innan jag skyndar mig ner på stan innan banken stänger och sätter in pengar på mitt konto så jag kan betala fakturan ifrån min skola som jag skall börja i höst http://www.mh.no/ Har fortfarande pirr i magen, den här hösten kommer bli spännande!






Skorna jag fick byta igår utan kvitto. Är supernöjd över att jag hittade sommarskor som jag får in mina specialsulor i eftersom alla högklackade är uteslutna nu för tiden.


En bild på innehållet kan komma om någon är intresserad.


Min chef är ändå ganska snäll även om jag nog inte får ledigt från jobbet
för att gå på bloggfesten på lördag så ordnar hon en massa andra saker :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag ær jææææææææættenyfiken på vad det ær i!

2010-05-21 @ 15:51:46
Postat av: gotteochvi♥

tack så mycket! den är från cocoo. den andra är 2hand!

2010-05-22 @ 06:52:34
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: Stina

SV: Jo tänkte jag skulle fuska till mig en lite nyttigare bränna istället :) Iaf en 1-3 ggr i början av sommaren.. sen bränner man själv resterande tid av sommarn..

2010-05-22 @ 09:32:43
URL: http://guchie.blogg.se/
Postat av: JENNY

T<ck för tipset om juvedermen! :))

2010-05-22 @ 10:23:23
URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0