Shoppingturen från himmlen

Ibland går allting bara så sjukt bra!
Var ju in på BIKBOK i början av veckan och köpte hem lite kläder http://xxikaxx.blogg.se/2010/june/a-perfect-day.html och var egenltigen ganska nöjd med båda linnena men planerar att lämna tillbaka t-shirten eftersom jag senare samma dag hittade snyggare och billigare t-shirts på CUBUS på rea.

Men döm om min förvåning när jag på torsdagen går på stan igen för att hitta outfit till bloggfesten på fredagen och då går förbi BIKBOK och ser att de har 50% på HELA butiken! AlltalltALLT!
Så jag går in och får med mig både det ena och det andra och kommer dessutom på den smarta planen att köpa exakt samma linnen som jag har hemma men nu till halva priset och sen gå och lämna tillbaka de jag redan hade och få pengarna tillbaka och samma linnen fast till halva priset.

Är jag smart eller!? :)




Min bloggklänning ifrån H&M till fyndpriset 299:-


Den här klänningen också till 299:- hittade jag och funderade på att ha på
bloggfesten men vågade mig på att ha en ljus klänning för en gångs skull!
Den här älsklingen hänger nu i min garderob och väntar på att invigas ;)


Linne från BIKBOK och schal ifrån ONLY.
Snyggt med ett par shorts till.


Farfars tröja från BIKBOK, perfekt över leggings eller bara över bikinin på stranden.


Rutiga shorta 129:- och gula 99:- båda från H&M
Min shorts-sammling är nog uppe i 10-12 stycken. <3



Kommentarer
Postat av: Bleumarine

kjempefint

2010-06-07 @ 11:37:09
URL: http://bleumarine.blogg.no/
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Åh gött med billig shopping! ;D Snygga saker du fann, speciellt klänningen (haha).



Ja i know, fick reda på sen att både SATC premiären var samt Green Day men kunde inte skjuta på festen än gång till.. Jag och Cilla som var på festen kommer att anordna en Bloggfest nr 2 i slutet av sommaren då allt har lugnat ner sig bara så du vet ;) Men jag kan försöka hjälpa dig så gott det går ^^



Oh yes, citronsaft flaskan är nerpackad så får se vad som sker med mitt hår sen haha.



Ha det fint så hörs vi av när jag har kommit hem från Mauritius ;D

2010-06-07 @ 11:48:20
URL: http://www.miss0.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0