från fail till äg på 2 timmar

Vaknade igår av ett meddelande på mobilen där Jannie avbokade vår utekväll för jobb.
Då hade jag ju iallafall Sara.

Fel.

Ringde Sarah och hon var sjuk och kunde minsann inte gå någonstans.
Så, nu satt jag hamma ensam, utan pojkvän och med vänner som antingen jobbade, var sjuka eller var upptagna.
Visste att Lona, min lille dansk, skulle på fest på kvällen men ringde och kollade om hon ville fika först så det slutade med att jag mötte upp henne och hennes pojkvän på Waynes för kaffe.
Efter lite övertalande så fick hon med mig som date istället för sin kille på maskeradfesten som hon var inbjuden till, sagt och gjort, här var det party.

Hittade ingen mask så jag sminkade på mig en istället, även om Lona missuppfattat temat helt och det egentligen var utklädningsfest och inte bara mask-maskerad :)

Blev ganska nöjd med resultatet till slut iallafall och premiär inviginingen av min nya klänning gick kanon!












Kommentarer
Postat av: iia

Jo de kan jag förstå, kan inte ens tänka mej att inte ha kontakt med mina föräldrar men förstår att andra då blir högre priorieterade.. Eller alltså missförstå inte men jag vet inte hur man ska uttrycka de :p :/

2010-06-13 @ 15:06:35
URL: http://iia.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0