födelsedagen

Det är underbart att bli väckt på morgonen av blommor, nybakat grovt bröd med brieost och skivade jordgubbar <3
Så fick jag ett paket en vecka senare med fin fina presenter från min kära syster <3 (http://www.theresh.blogg.se)
En perfekt mittemellan väska, smycken och SNYGGASTE KLOCKAN EVER! En sånn snygg i gummi som jag har gått och glott på och funderat på att köpa ett tag.
Jag kollade igenom mina lådor och jag har ju visst klockor... 6 st, hehehe.
Men alla saknar batteri och det kostar 130 kr att byta här i Norge så jag skall ta med dem nästa gång jag åker till Sverige och byta ut dem så kan man börja använda dem igen.












Min gammla kamera, sprucken skärm och bara halva som fungerar.
Är supernöjd med min present till mig själv, min nya kamera för
fyndpriser 599:- och den är dubbelt så bra som den gamla <3
http://xxikaxx.blogg.se/2010/july/min-nya-baby.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0