RIP.

Nu får jag snart säga godnatt till min digitalkamera eftersom jag lyckats smälla in skärmen på nått vänster så den är helt sprucken och bara visar halva bilden numera :/
Har kollat på ett par godingar och det kan hända att jag ger mig själv en i present om jag hinner imorgon.
Jag är lite pinsam i mina krav när det enda jag vill ha är en rosa kamera -_-

Det är svårt att välja mellan snygga bilder och snygg design.
Jag är rädd att bilderna vinner denna gång, vill inte betala dubbla priser för att få en kamera i rosa.




1690 NOK 14,1 MP och 4X optisk zoom


1495 NOK 12MP och 5X optisk zoom


Supertunn allväders kamera. 2995 NOK 10,2 MP och 4 X optisk zoom.
Lite sämre och dyrare men en kamera jag inte kan he sönder :P



795 NOK. Billig som gatan. 10,2 MP och 5X optisk zoom.


Hade jag kunnat hade jag lätt betalt för en rosa kamera i samma standard som denna men som fattig student i höst och pengar som skall spanderas på både det ena och det andra snart så tar jag en billigare version.



För 799 NOK får jag 14MP 5X optisk zoom och 2,7" LCD skärm.
Det är en bra deal. :)
Den rosa med 14 MP kostade 1690 kr så det är 891 kr sparade på samma kvalitet.
Då skall vi lägga till att min nuvarande skruttiga Kodak har 6.1 MP :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan mitt namn är Canez och jag driver en skönhetsblogg på nattstad.se. I min blogg hittar du skönhetstips (nya varje dag) där hittar du också tävlingar, och massa andra roliga saker, titta gärna in och se vad du tycker :) Kram caanez. www.nattstad.se/caanez



Kolla gärna in www.Angiihsblogg.blogg.se / En underhållande blogg

2010-07-02 @ 22:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0