Slow night

Det var jättelungt på klubben igår och bara folk som käkade i början på kvällen men det var jätteskönt att jobba när det var lite lugnare. Bara jag och Mikko som var där, den andra tjejen gick hem kl 12 och vi softade bara hela kvällen. Ett av mina favoritband spelade också så jag kunde sneaka in och lyssna på dem en hel del <3
Dricksen blev väldigt små men eftersom jag vet hur kaosartat det brukar vara när jag får mycket dricks gjorde dte inte sådär väldigt mycket :P
Skall jobba nästa fredag och hela helgen om 2 veckor så jag har gott om tid att få ihop lite pengar, dessutom får jag ju faktiskt betalt per timme, hehe.














Det blev musik, fotande och choklad. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0