Shoppingrunda

Igår var vi på stan i 5 timmar och gissa vad?
Jag hittade ingenting....
Jag var inne på alla affärer längs Karl Johan och gick runt hela Oslo City och Byporten shoppingsenter och provade lite men hittade inget. Så fett ovärt och blir rätt sur för när man väl Har pengar att shoppa så finns det inget man är intresserad av, inget fint och inget som passade. Nåja.
Drein hade iallafall världens flyt på sin shoppingrunda och hittade en hel hög med kläder och ett par skor som han lagt undan tills på måndag så hans garderob blev iallafall allvarligt uppdaterad :P













Den första tröjan är lätt min favorit! Älskar den!
Och t-shirten längst ner var en av julklapparna som fick av min och hans pappa :)
De nya kläderna han köpt är absolut inte hans stil men vad snyggt det blev! Hans stil har verkligen utvecklats sedan vi blev ihop när han var fullblods skatare med långt hår. Jösses va ddet här passar honom bättre och är en mycket vuxnare stil. Han kanske har komplex för att han är yngre än mig, hehe.

Kommentarer
Postat av: Melvis

Så är det alltid! Har man INTE pengar hittar man massa snyggt som man vill ha, men när man väl har pengar som man an spendera med gott samvete så hittar man nada!! Jätte konstigt!!

2010-01-03 @ 18:44:35
URL: http://melvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0