Shopping

Var tvungen att tröstshoppa efter tandläkarbesöket för jag var lite sur över att måsta spendera så mycket pengar på något så tråkigt. (logiskt nog spenderar jag då Ännu mer pengar för att trösta mig :P)
Förrutom min nya mysiga pyamas inhandlades då en del annat. Dock hittade jag inget av det jag Egentligen sökte vilket var ett par nya skinnskor och en mindre väska än den Friis & Company jag har nu.
Det blir min mission för på lördag!


Nytt natlinne, 50:- för denna sötsaken på Lindex


Blev lite ofokuserat. Paljettlinne som jag vart på jakt på så länge!


En härlig blå/lila kofta att mysa runt i.


De andra sakerna blev så fula bilder på och eftersom jag inte vill att ni tror att jag köper fula kläder så blir det bilder på det lite senare ;)

Kommentarer
Postat av: Nightfall

sv: tack söta du :D

2010-01-08 @ 17:19:11
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0