Make-over

Idag har jag tatt storskrubben och efter att ha laddat den 4:rde maskinen full med tvätt och en frukost bestånde av soyayoghurt med jordgubbs-smak (love! <3) banan, havregryn, solrosfrön, linfrön och hasselnötter har duschen fått besök av mig.
Jag har skrubbat, gnott, tvättat, balsamerat, smört in, rakat, noppat och eplierat allt jag behöver för att känna mig som en normal människa igen.
Måste återigen passa på att tipsa som denna otroligt välsoftande seroen ifrån Frank Provost.
Den har tidigare bara sålts hos frisörer men har nu börjat säljas i stora förpackningar på 750 ml vardera för 89:- styck. Otroligt prisvärda, dryga och perfekt att ha shampoo och balsam som säljs i så stora förpackningar.
De vanliga jag köper brukar vara på 250 ml för ca 38 :-.
Så jag tjänar i princip en hel shampoo flaska per stor jag köper :)





I övrigt shoppade jag på tax-free eftersom Cliniqe är så svindyrt i affärerna (mark my words, de är svindyra på taxfreen också men fick äntligen tag på det som skall rädda min hud.
Allt utan parfym är uppskattat, att jag också fick tag på en ansiktskräm som har solskyddsfaktor 25. Perfekt att ha under sminket så huden alltid är skyddad. Jag har ju en plan, att komma tillbaka på re-unionen på min gamla skola och se helt fab ut :)
Anti blemish kräm att ha på huden på natten, ögonkräm som tar bort puffighet och blått under ögonen och diverse rengöring att få bort allt smink med.




Dear lord, please let this fix my skin!

Kommentarer
Postat av: Molly

Svar: Jo, det har du rätt i. En blogg ska vara åldersrelaterad. Du är klok du :)



Ang. Glasblåsarns Barn så tyckte jag att den var läskig när jag var mindre.. Men nu ser jag den med andra ögon. Tycker den har ett bra budskap och på något sätt att den är vacker :)



Kramar

2010-01-03 @ 16:54:40
URL: http://molkan.se
Postat av: Molly

Tack så mycket :)



Hehe, skulle väl kunna fixa någon liknande till blogg.se och sedan sälja den :)



Gör ju inga "specialdesignade" designer längre då jag har blivit blåst så många gånger. Men jag gör färdiga så man bara kan fixa in sitt namn och lite bilder :)

2010-01-03 @ 17:00:55
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0