Lanzarote, another episode

En av de lite molningare dagarna så tog vi bussen till den lokala marknaden som hölls uppe på ett av bergen en gång i veckan. Känndes nice att vi tog bussen själv för 5 euro för oss båda istället för att åka med Apollo som tog 13 euro per person för att transportera oss samma sträcka. Man skall kolla allt så man inte blir rippad!
Dessutom blir det mer av ett äventyr om man tar reda på och gör saker själv än om man går med på saker som charterbolaget "arrangerar" åt dig. (De tar nästan alltid överpris iallafall)
På samma sätt hade jag Aldrig tagit "All-inclusive" det är idiotiskt för att betala så mycket pengar för mat du för det första inte vet är bra och för det andra, du vill väl gå ut och äta middag på olika restauranger på kvällarna och testa massa nytt på semestern?
Vem vill klä upp sig för att sitta i hotellrestaurangen tillsamans med massa gamlingar i mysbyxor och aldrig gå ifrån hotellet?


Dreins nya heta shorts, surf looken är så sexy :)


Typ den enda bilden Drein tatt på hela resan :P


Ursäkta fjortisbilden men det är så fett nice att hångla :P


Drein är alltid skeptisk till kamera. Jga som måste tvinga :P


Dagens outfit. I <3 shorts.












Jag sitter i soffan nu och fryser nästan händerna av mig. 17- grader är tydligen inte att leka med och imorgon har jag lovat mina stelfrusna lår tights eller ullunderställ.



Kommentarer
Postat av: olatidman

haha thanks! fina bilder!

2010-01-07 @ 03:12:13
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: Theres

-17 grader!!! LILLA VÄNNEN TÄNK OM VI HAFT DET!! Vi har -28 grader nu!!!!! DET är kallt! :D

2010-01-07 @ 08:17:12
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0