I'm drained...

Eftersom energinivån har varit på noll i några dagar får ni bild på vad jag har hållt på med.






Bild 1: Nån som minns 80-tals skräckisen Flugan? (The Fly) Haha. Hittade den på biblioteket härrsom dagen och var tvungen att se den. Hur bra som helst!
Bild 2: Jim Carrey's första drama, The Truman show. Också hur bra som helst.
Bild 3: Totalt väldelös serie som jag inte kan slua följa, CSI Miami är alt som CSI inte är. Skådisarna är så dåliga och manusförfattaren måste ju ha krypit ut ut nån grotta. De är as-dåliga. Och jag kan inte sluta se, hehe.
Bild 4: CSI.Favoritserie som har sån hög kvalitet, riktigt bra skådisar, kanon-manus och alltid är sjukt spännande.


Kommentarer
Postat av: Henrik

Jag har hela boxen med flugan, orginalen + 80-talsversionerna <3

2010-01-27 @ 21:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0