Hair repair.

En present till mitt slitna vinterhår som har fått utstå alltför mycket föning denna vinter pga träning. Duschar ju 2-3 ggr i veckan när jag tränar och kan inte gå ut förren håret är blåst torrt om jag inte vill bli sjuk på sekunden så härrom dagen fick mitt hår en riktig treat.
Schwarzkopf Gliss Hair Repair fick sitta i en bra stund i mitt hår innan jag duschade ut det, borstade det och lät det lufttorka och har nu vilat ifrån hårsprayen i 4 dagar.


Den får absolut 10/10 när det gäller inpackning.
Doft, konsistens, förpackning pris och effekt är väldigt värt det!

Kommentarer
Postat av: JENNY

haha, ja det är det säkert, jävligt jobbigt är det så ;)

2010-01-27 @ 15:16:41
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: gotteochvi♥ -GRAVID IGEN!

sv; kanske bara ser ut så på kortet? jag vet inte emn jag tycker inte heller att det hänt så mkt med magen.

2010-01-27 @ 16:07:15
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0