To dream yourself far, far away...

Jag längtar så hårt efter att åka ut och resa igen!
Har verkligen fått tillbaka min rese-feber och har så många land jag vill besöka.
Min drömr är att flytta utomlands och hade det bara vait upp till mig hade jag sålt att jag hade, gått en rese-guide kurs och flyttat som reseledare till ett varmare land och testa att bo där i nått år.
Är så grymmt trött på kylan och min passion för tat uppleva saker växedr sig starkare för varje dag.
Drein är en liten vel-kopp när det gäller sånt och är som de flesta andra, mycket snack och lite verkstad.
But I know myself and I Will get there.

Top 10 resmål just nu:

Grekland
England
Paris
Namibia
Malaysia
Indien
Thailand
Philipinerna
Hawaii
Australien

Ovan nämnda resmål inte upplistade efter någon särskild ordning.
Glor så länge på senaste semesterbilderna.


Kjol-inköp på Dreins inrådan. Drein som tydligen hatar långkjolar. Men inte på mig. :)


Havsutsikten från hotellet. Kanske 5 minuters promenad bort.


Väntar på bussen in till staden och Drein är lite less på mitt fotande :P


Öns Enda höghus. Passade inte helt in.


Some streetart anyone? Var typ 20 meter hög.


Godaste middagen på hela resan. En fantastisk kina-restaurang på standpromenaden.

Hehe, tvingade Drein att ta Lizard-shots. Som en Ritkig man. :P


På Lanzarote fick man gratis shots efter varje måltid.
Drein fick alltid dubbla eftersom jag inte dricker sprit. Fylle-Drein. Hehe.

Yes, we look good on eachother. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0