Jag är naken


Igår satt jag och kollade in biljetter till band som kommer till Oslo innom det närmsta halvåret och hittade många favoriter och bland de utsålda var La roux, Rammstein och Minor majority
Dock fanns det biljetter till både Kent, Mika, Veronica Maggio och Kiss och jag bokade nästan biljetter där och då men lite tur i oturen väntade jag för lite senare på kvällen upptäckte jag att jag inte hade nån mobil längre och minns att sista gången jag hafft den var innan jag satte mig på trikken på väg hem så den är väl long gone.
Men jag måste skaffa biljetter till någon av konserterna iallafall!

Så gott folk, min mobil är borta och jag har Inga nummer. Snacka om att känna sig naken.
Skall fixa ett tillfälligt nummer och sen beställa ny mobil ifrån Tele2, problemet där är att bestämma viken jag skall ha plågad av mobil-ångets som jag är.
Här är några favoriter



Jag hade den här i guld och älskade den! Men den är nog för gammal nu


Har hört massa bra och Nokia N-gage series så kanske skall testa den här?



Skall jag våga mig ifrån Nokia och satsa på denna snygga ifrån SonyEricsson


And yes, I have a thing for pink.
Men jag vet int eom jag väljer en rosa mobil, det verkar som en
sån typisk tjej-grej att jag kanske låter bli.


Den här har störtskön design och fina färger!


Kommentarer
Postat av: Theres

VÄNNEN! Du kan detta med att tappa telefoner och då är de JAG som har barn!! :D

mitt nummer är om du inte kommer i håg det:

070-6975634

Samuel

070-22854170

2010-01-14 @ 10:06:27
URL: http://theresh.blogg.se/
Postat av: Daniel

Rosa bör den va iaf!!

2010-01-14 @ 13:46:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0