Bring it on.

Hade egentligen en tid hos tandläkaren imorgon med fick ombokat den tills idag. Och idag ringde de på morgonen och ändrade fram tiden ett par timmar men det gör inget. Bara han tittar på stygnena.
Jag blir orolig för att det spänner upp i näsan och känns som jag är lite bortdommnad där och som att det är ett konstant tryck. Vilket var precis vad man skulle vara orolig för eftersom tanden satt så djupt upp i gommen att det var risk att det blev perforerat upp till näsgången. Vad man gör om det har hänt har jag ingen aning om så jag hoppas att det skall ha gått bra.
I övrigt är jag knallförkyld med en mage som krånglar.

Nejmen visst, håller mig fint till min socker-salt rehab eftersom jag missbrukat de i ett par veckor och det nu gäller protein och fullkorns diet med banan till kvälls-snacks. -_-
Vad man inte gör för att bli vacker.
Hörde om Hollywood dieten och har tänkt att pröva mig på den. Dvs, äta nyttigt och normalt/fett-fattigt som vanligt i veckorna och sen ha en syndar-dag i veckan där man får äta vad man vill. Det förstör tydligen inte alls dieten utan tvärtom får kroppen att öka förbränningen om man chockar den en gång i veckan.
Jag tror att om man utesluter ALLT gott kommer man bara att falla av vagnen och frossa så fort man får chansen, bättre att ändra vanor och sen tillåta sig själv gott ibland.

Nu blir det äggmacka och te till frukost.


Kommentarer
Postat av: Lillsnörpa

Hoppas att det går bra hos tandläkaren!

Mmmm, Äggmackorna ser riktigt smarriga ut.



sv: Tack snälla! Jag blir grymt glad av dina kommentarer!

kram

2010-01-27 @ 12:07:59
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0