Bloggläsning/nyår

Jag har ju det jag gör, kommer hem efter en vecka i solen och har 220 inlägg att läsa. Så går det när man har semester, får försöka låta bli att göra det misstaget igen :P
Resan hem idag gick supersmidigt även fast risken att Drein skulle vara nådgt bakis var enorm efter festandet vi gjorde igår, hehe.
Vi hade en kanondag på stranden och låg i solen hela dagen och hade det gott och sedan en kort nap på eftemiddagen innan en dusch och allvarlig fixning till nyårsafton!
Vi började middagen på en kinesisk restaurang som vi hade beställt bord på och åt en långsam måltid med först förrätt (Wan-tun, ny favorit!) och sedan en kanna kinesiskt jasmin-te (Drein var här på sin 7 öl och andra shot) och sen übergod middag (chop-sui kyckling) och när vi gick till nästa kina restaurang för min dessert. Friterad banan med vaniljglass (en till öl till Drein när han redan hunnit med 2 shots till).
In på en fullpackad bar till 12-slaget som firades med kyssar och dansning! Min låt kom också, hoppats hela kvällen på att den skulle komma och hade världens flyt att de spelade Sexy Chick med David Guetta feat Akon. All in all? The perfekt freaking new-years!!!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0