Thanx

Äntligen är stygnen ute och ett minne blott.
Kändes dock extremt segt att kliva upp 07.35 imorse när jag både jobbat tidigvakt igår mellan 07.00-15.00, ner en snabbsväng på biblioteket, hem igen och laga mat, käka snabb middag med Drein och sen åk aner på nästan jobb och jobba mellan 18.30-23.00.
Nice med lite extra pengar i slutet av månden och lite cash i fickan på en gång. Gillade speciellt killan som beställde in 2 flaskor champange till 798:- st och den dricksade 100 kr per flaska han beställde :D
Som ingenting liksom. Jag vill också vara så rik att jag kan använda mitt visa-kort på det viset ;)

Nu har jag åtnjutnit min första stygnfria frukost på en vecka där jag kunde tugga som vanligt efter att ha plumsat hem i total snöstorm ifrån tandläkaren eftersom jag hade så dålig timing att det var 17 minuter tills nästa trikk hem gick. Jag glädjer mig inte till att dra iväg till jobbet snart but you gotto do what you gotto do.
Money is money and I Do love my job. <3


Tänk om man fått stanna inne idag?

Kommentarer
Postat av: Stina

SV: En shaker har jag :) Men ska testa isbitarna då! ^^ Tack för tipset!

2010-02-03 @ 12:01:09
URL: http://guchie.blogg.se/
Postat av: Linda-Pauline

sv; taack<3

2010-02-03 @ 21:15:43
URL: http://lindapauline.se
Postat av: Lillsnörpa

Så skönt det måste vara att stygnen äntligen är borta!

Snacka om pengar. Pax för att också bli sådär rik!Det måste varit roligt för dig att servera honom! =)



sv: Åå! Vad kul att du gillar det! -Tack! :D

2010-02-03 @ 21:41:04
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0