No more Cornelia Marie

En av kaptenena i min favoritserie har dött.
Jag älskar serien Deadliest Catch och följer den slaviskt varje vecka, Egentliegn är Sig Hansen och hans båt Northwestern min favorit men efter dem var Phil Harris och hans båt Cornelia Marie driven av honom och 2 av hans söner. Sorgligt slut för honom att gå av en hjärtinfarkt men jag antar att det är bättre än den död som de flesta fiskare som fiskar på Beringhavet får vilket är en kall grav i djupet av havet.
Han dog iallafall medna han gjorde det han älskade.


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article6578861.ab
 


Phil blev 53 år gammal.


Jag hoppas att Cornelia Marie fortsätts drivas av hans söner.


Min favoritkapten :)


Och hans "lilla båt" hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0