3 days down

All done! Fetts tolt över mig själv också, jag klarade 2 dagars dubbeljobb och sen ner på stan coh på biblioteket den dagen jag bara jobbade 7 timmar ensam i restaurangen.
Låt oss säga att jag längtar till min nästa lön ;)
Jag är så fattig nu också, de tandläkarbesöken på 3000 kr har inte precis hafft en positiv inverkan på min ekonomi så jag har tur som har de dricksena jag tjänat under dessa 3 dagar att leva på fram till löning på torsdag.

Idag skall jag slappa efter en hård vecka med bara ett träningspass och komma igång på riktigt igen denna veckan med både träning och mat.
Slarvat rejält med både och hela denna vecka men det kanske har sina förklaringar... Skönt att ha en nromal vardag igen, speciellt eftersom jag kom igång så fint sist :)



 





Haha, måste berätta om de roligast 2 killarna jag hade på serveringen igår. De beställde mat och en flaska rödvin. När rödvinen kom fick de smaka på den först. Resultatet var ett klart ogillande.
De frågade då om de fick byta. Jag kollade med chefen men eftersom det inte var något fel med vinet så fick de inte byta.
Jag gick tillbaka och förklarade och de sade att det var ok, att de kunde dricka den ändå och att vinen nog blev godare efter att den fått lufta lite...

Jajjemensan, efter den första flaskan som de gjorde så stor deal av att inte gilla den och vara tvungen att dricka upp den så slutade med att de besätllde in totalt 3 flaskor med desamma rödvinet.

Kommentarer
Postat av: Stina

SV: Håller med dig fullständigt! Sånna där övertränade karlar e bara äckligt.. ådrorna lixom, va ska dom va bra för? :S

2010-02-21 @ 18:45:42
URL: http://guchie.blogg.se/
Postat av: gotteochvi♥ GRAVID IGEN!

sv; haha men åh, tack! =)

2010-02-21 @ 19:22:19
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0