the things I've done...

Det här är årets sista dag och det har verkligen varit ett omvälvande år för mig.
När jag började det här året hade jag egen lägenhet, katt, fast jobb, antagen till skola i augusti, extrajobb att ha i tillägg til skolan och pojkvän.

I slutet av året har jag inget av det.

Vad jag dock har/har gjort är

1. 2 nya tatueringar
2. Opererat bort en tand
3. Gått från brunett till blond
4. Flyttat in i kollektiv
5. Opererat in silikon
6. Blivit faster för 2a gången
7. Fått diagnos på mina fotproblem
8. Hafft 3 olika jobb och 7 olika tjänster samtidigt
9. Hafft 2 olika gym
10. kommit in och hoppat av en utbildning


Allt med blandat resultat men generellt sett så är jag nöjd med mitt år och att jag vågade chansa och hoppa på/av saker som jag kännde inte var riktiga för mig även om det gjorde mig livrädd.

The Only way to live is Now ;D


Iår har jag ett mål och ett sikte inställt, planerna är klara och jag är egentligen redo att leva mer spontant!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg! :)

2010-12-31 @ 22:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0