House M.D

Denna underbara serie med en man som nästan är lika bitter och brutal som Magnus Betnér har fått mig helt fast och jag måste se avsnitt på avsnitt.


Jag är lite läskigt fashinerad av alla sjukhus-serier som jag kan se och i det senaste har jag även spenderat tid på NRKs hemsida med spännande dokumentär serier som "pinsamma sjukdommar" och "kroppsfixerad". Ju knäppare och äckligare sjukdommar desto roligare och mer spännande tycker jag att det är, hehehe.
Jag är inte helt normal :P

Kan ha att göra med hur mycket tid jag spenderade på sjukhus som barn.
Det är något med den miljön som bara känns så himmla... spännande.

Nästa stopp, avsnitt 11 säsong 3. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0