so much to do, so little time

Igår och idag var jag en lat och social människa och hade inte tid med internt :P

Var på återbesök på kliniken där jag gjorde min bröstoperation för 2 veckor sedan och jag kan säga att kirurgen, liksom jag, var mer än nöjd med resultatet så allt går enligt planerna.
Sedan jag gjorde operationen är jag helt avslappnad och när jag trodde att jag skulle vilja köpa massa fina underkläder och ha uringat hela tiden bryr jag mig verkligen inte och känner att det är as-nice att ha på sig träning bh hela tiden ;P

Efter återbeöket jobbade jag ett par timmar på Smuget med att skrubba en hel bar från golv till tak.
Inte nice.
Följde upp mig att Drein hämtade mig, åkte hem så jag fick duscha, gick och käkade sushi och såg Centurion på bio.
Supernice avslutning på kvällen!

Idag började dagen med The Wicker Man med Nicholas Cage, fortsatte med fika med Hilde och Fritz på Wayne's och avslutning på Sio med Carmine och Sarah.

Nu blir det vila ett par timmar innan jag skall på jobbet igen :/






Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej!



Va gärna med i min tävling "veckans blogg" så har du chans att vinna en läkning, hoppas du vill vara med:)?

2010-08-29 @ 15:09:20
URL: http://lovissaisabelle.blogg.se/
Postat av: lottahyden

söt hund! :)

2010-08-30 @ 19:18:37
URL: http://lottahyden.blogg.se/
Postat av: Linda

Underbart söt hund :)

2010-08-31 @ 13:50:16
URL: http://olindao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0