a boob-job later

Då skall vi väl vara ärliga och erkänna att det är inte alla som är supernöjda med sig själv.

Sedan ett år tillbaka har jag varit duktig med både mat och träning och har gått ner i vikt och fått den mest tränade kroppen jag någonsin har hafft men något som också försvunnit ju mer jag har tränat och ju hälsosammare jag blivigt är mina bröst.

Så slag i saken, om det är något man skall spara pengar till så är det ju att bli nöjd med kroppen sin, är det inte?

Det är nu snart 1 vecka sedan jag gjorde min bröstoperation och jag känner mig supernöjd över mitt val.
De fyllde bara upp det jag tappat så nu har jag en väldigt fin och kvinnlig form på brösten och en bättre start för mitt nya liv eftersom jag nu inte längre spenderar tid med att tänka på en del av min kropp som gjorde mig missnöjd och påverkade min vardag.

Om det är någon som har några frågor, bring it on!


Tack till Gabi som stoppat om mig, städat min lägenhet och burit mina böcker
och filmer till och från biblioteket. <3


Tack till Lona som lagat mat till mig, diskat åt mig och passat på mig när jag sovit.
I tillägg till enormt emotionellt stötte när allt gått åt helvete <3


Tack till Sarah som åkte hit ifrån Sverige för att vara med före, under och efter
operationen, jag hade aldrig klarat det utan dig <3 !

Kommentarer
Postat av: ♡ p i n k n a t i o n

SV; Tycker dom är ganska coola. Hehe. :)



Jag såg dom fått in den där dressen på Cubus! :D

2010-08-15 @ 08:24:25
URL: http://pinknation.se
Postat av: Theres

LOVE YOUR BOOBS!!!!!!! :)

2010-08-15 @ 09:59:58
URL: http://theresh.blogg.se/
Postat av: Ninelin

Kikade in här. . .

2010-08-15 @ 12:27:24
URL: http://ninelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0