Best. Day. At. Work. Ever.

Fyfasiken vilken härlig dag jag har hafft på jobbet idag!!!
Var tillbaka på mitt gamla jobb, det jobbet där jag började som barista back in 2007!
Det var superhärlig stämmning och jag träffade massa folk som jag inte sett på länge och fick även nöjet att krama på Ulrikke och jobba tillsammans med Cecilia första gången :)
Efter jobbet kom Lona, efter lite lätt övertaling, och hämtade mig, vi drog tillsammans intill stan och plockade upp Hilde, promenerade till trikken där Lona sade hejdå, jag och Hilde åkte hem till mig, åt choklad och bakade paj som Lise sen joinade oss för att äta.

Hur bra kan en dag bli egentligen?
Så bra att man blir uppringd av förra chefen och bedd om att jobba 2 dagar till tydligen ;)








Jag och Cissi "Såhär ser man ut om man skall bli populär bloggare" ;P
Ytlig eller överlägsen. Vi Nailade bägge ganska fett, haha.



Jag öppnar dörren in till lagret, backar ut igen, ropar på Cecilia och säger
"Det är du som ar ställt till det, det är du som får torka upp det" :P
Så snäll är jag. Stackars Cissi och kaffe-sumpen :P












Sist av allt bakade jag paj till mina svå tönt-norskar. Paj som Snooze
för övrigt var sjukt överintresserad av. Nom Nom.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Var gärna med i min veckans blogg tävling! Sista anmälningsdagen är idag! Klicka in på min blogg för att läsa mer! :D



http://chasingstars.blogg.se/2010/august/entry-91865765.html

2010-08-31 @ 14:15:54
URL: http://chasingstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0