Britney's snygga bilder

Haha, jag verkar ju inte ha något eget liv så mycket som jag skriver om andras :P
Men såg iallafall en artikel om Britney Spears och att hon är trött på att retucheringen som alltid pågår på hennes bilder och hon väljer nu att släppa oretucherade bilder för att visa att hon gillar sin kropp ändå.
Det jag inte gillade var att det i artikeln stog att "Britneys lår minskats rejält". Tyckte inte alls att det var så farligt, dessutom har de ju mest fixat till hudtonen!
Tyckte hon såg både tränad och snygg ut på fotona, förstår att det är enklare att retuchera jämn hudton än att ha kropps-smink som de brukar ha på för exempel Victoria's secret show.

Säger som jag alltid har gjort, Viva la Britney!




Är inte det en snygg kropp så vet jag inte vad som är det.
Tänk dig att ha denne efter att ha fött 2 barn! Bra jobbat Brit!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article6953998.ab
http://halsa.msn.se/5403

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0