Alltså, Sarah skall alltid vara värst...

Var klockrent att jag kom hem på lördagen kl 18.30 efter 6½ timme på stan och efter att ha hängt här med Lona nån timme och lyssnat på massa bra dansk musik så kom jag på att jag redan var en timme sen till festen jag var inbjuden till. hehehe.
Så började fixa käk och sen okuperade jag badrummet med smink, hårgrejer, kläder och allt annat man måste ha när man gör sig fin till fest (för exempel laptopen med massa bra musik ståendes på tvättmaskinen.)
Och efter 2 timmar var jag faktiskt på väg till festen! ;P
Tog trikken med en påse full av energidryck och hittade till slut hem till Sarahs lya.

Festen var superkul men utgången blev pannakaka och det slutade med att Drein hittade mig på en nattklubb, promenerade med mig hem och gick in på Deli De Luca och köpte Ben & Jerrys glass till mig kl 2 på natten och jag satt i soffan invirad i en filt och mummsade på den till ett avsnitt Oz.
Nån dag så Skall jag ut och dansa!

Kompisen som jag skulle möta ute blev dessutom bankad upp och har nu 3 brutna revben. :/
Get better Richie! <3






Samma klänning, andra strumpbyxor som på fredagen ;)




SARAHS GLAS och mitt glas hahaha.














Kommentarer
Postat av: Theres

ÄÄÄÄÄÄSLKAR ditt hår!!!! Börjar äntligen få de riktigt långt jag med! Men måste nog toppa mig lite :( Å vilka boobisar!! ;)

2010-04-26 @ 09:34:43
URL: http://theresh.blogg.se/
Postat av: Svein

Hvofor er jeg så rød i trynet på det ene bildet der a..skjer liksom..

2010-04-26 @ 18:57:09
Postat av: Sarah

1: Mina vinglas ær AWESOME, næsta gång ska jag spara det andra till dig!



2: 8maj drar vi ut och dansar! INGET ska stoppa oss!



3: Damn va du ær snygg kvinna!

2010-04-28 @ 14:47:48
Postat av: Joss

Fasen vad fin du är!

2010-04-28 @ 20:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0