Yes.

Idag blir det træning iallafall.
Tror dock jag blir ensam før Gabi har gått och blitt førkyld igen.
Men jag har bestæmmt før att køra på ændå, jag mår så bra i kroppen nær jag får træna.

Tanken ær 35 minuters kondition, 20 minuters styrka och 5 minuters strech och avslappning.
En duch och hem till pojken.
Jag har ju næmligen lovat honom att vi skall æta hamburgare idag.
Men kænner mig mer sugen på de vår-rullarna han køpt hem till oss :)

Kænne rmig så irriterad också på alla dessa kændisbloggarna som
Blondinbella, Kissie och Dessie och alla dem.
Speciellt Kissie och Dessie som inte verkar ha Någonting vettigt att sæga och ær otroligt sjælvupptagna.
Blondinbella fattar jag inte hur hon blev så stor men hon verkar ændå rætt skøn tillsammans med Kenza.
Jag ær lite sugen på att læsa deras bloggar bara før att se vad som står i dem varje dag men jag motstår eftersom att jag isåfall skulle bidra till att gøra dem større och ge dem mer uppmærksamhet.

Selfcontrol people! Selfcontrol.

Kommentarer
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside.

sv: Ja jag har testat deras hår förut :)

2009-09-02 @ 11:03:03
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0