What now then?

What do you mean "you have 3 houers off"?

Vad gör man när man helt plötsligt har 3 timmar över?
Jag kan äinte slppna av, borde färga mitt hår och borde fixa fram kläder tills imorgon och i helgen och borde gå på kiwi och hämta fler banankartonger och borde borde bordebordeborde...
Men det mesta hinner nog Drein göra imorgon eftersom han har hela dagen ledigt.
Jag får sluta tidigare, vid 13.30 tack vare min snälla chef så har jag riktigt tur imorgon hinner vi både packa ALLT det sista och låna bil ifrån Oles jobb och åka över till IKEA och köpa alla saker och fådem till lägenheten.

But I'm not usually lucky, now am I?

I don't Mean to be ungreatful and snappy. I'm just fanatically, enourmously, unbelievibly, maddening, contradictionally, unbaringly, frustratingly stressed.



Welcome to the Chaos that is currently my home.




Kommentarer
Postat av: Theres

kommer snakna den där lägenheen, den var jätte fin!!

Hoppas ni inte ska sälja min stol och pall :D Älskar den!!!

2009-09-18 @ 08:26:27
URL: http://theresh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0