Tonights mission.

Nu är jag snart på väg till jobbet på nattklubb för att göra det jag gör bäst. Rydda glas :P
Rätt bra betalt dock om jag får dricks för det och lite extra cash i fickan är ju aldrig fel.
Blir ju inte så länge ikväll, bara mellan 23-04 och jag hoppas verkligen att jag får skjuts av någon hem så jag slipper spendera pengar på taxi eller nattbussen.
Det där med nattbuss slutade ju inte så bra förra gången. Ush.
Längtar stört mycket tills vi skall flytta! Är så peppad.
Dessutom är mitt huvud så upptagen med allt av möbler, inredning och det mesta från IKEA katalogen att det nästan skall bli skönt när allt är över och mitt huvud får lite frid igen.
Lite kaffe, en banan och två nektariner så är man redo för kvällen.

Just det! Glömde berätta om vattengympan igår som var en total success!
Jag fick dock vänta en timme på att den skulle börja fast jag segade allt jag kunde ifrån andra jobbet. Jag satt då i handuk utanför badstuen och läste tidning och bok. Nackdelen med det är att du blir riktigt uppvärmd och när det var dax att hoppa i bassängen var jag svinkall och att tvinga sig själv ner i dte där kalla vattnet var nästan mer än jag förmådde. Väl i vattnet så skakade jag så mycket att jag började simma några varav bara för att få upp värmen och inte gå upp ur bassängen.
Damen som kom såg ut som ett skämt på två ben (ursäkta min brutalitet men då såg inte Ni hur hon såg ut) och jag ställde mig väldigt skeptisk till hur effektiv lektionen skulle vara.
När det vart utdelat simhanskar för att öka motståndet vart jag positivt överraskad och när musiken gick igång vart det tempo i leken. Sen började det roliga och det var verkligen vad det var!
Känndes som att ha gympa-timme i mellanstadiet fast i vattnet och magen och ryggen fick verkligfen arbeta hgårt och de flesta muskler fick en riktig omgång. Den får 10/10 inräknat intensiteten, musiken, tempot och styrkan.
Rekommenderat!



Lord, I am ready for that fit body you always wanted to give me but did'nt feel I deserved yet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0