I love my Ipod Nano.

Min snälla pojkvän kom efter en massa grin och mötte mig på elkjöp igår iallfall :)
De hade inte micron vi ville ha inne, värmeugnen hade dem men vi ville först se hur stort behov vi har av en värmeugn i nya lägenheten innan vi kjöper en.
Externa hårddiskar var de nästan utsålda för så det slutade med en helt annan önskelista för min del.


Volymtång från Brörn Axén och OBH Nordica.
Dreins syster Hanna har en och den är Grymmt bra!
Den orkar t.o.m lyfta mitt tunga långa hår ifrån roten så att öven jag får volym :)


En fantastikt vacker våg ifrån OBH Nordica!


De skulle matcha min fina mixer
som är perfekt att laga smoothies och iskaffe i :)


Det slutade iallafall med att vi inte hittade någonting som vi egentligen skulle ha där och när vi skulle gå hittade jag ett jättefint Ipod Nano fodral som hindrar att den blir repad.
Tänkte att det ändå var ganska onödigt och hängde tillbaka den när Drein frågade om jag ville ha den.
Jag svarade ärlig -Ja, men jag behöver den inte så det kan vänta.
Drein tar då bara förpackningen och går till kassan och betalar. Så nu är min fina rosa Ipod pimpad med både ett rosa och ett lila silicon foral <3



Sötaste pojken ibland. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0